Nu echt in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu Nu echt in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu

Nu echt in Melbourne

Door: Sacha

Blijf op de hoogte en volg Sacha en Lisanne

23 December 2015 | Australië, Melbourne

Vanuit Geelong zijn we gisteren met de trein weer in Melbourne aangekomen. Hier gaan we de laatste twee weken van ons avontuur doorbrengen. We zitten eerst een week in het Jasper hotel, vlak bij "Queen Elisabeth Market" en vlak bij het centrum. Volgende week gaan we naar een soort appartement op een paar kilometer hier vandaan.
Vandaag hebben we tot nu toe een heerlijke dag gehad met als lunch een voortreffelijke paella en daarna een tweede ontmoeting met Harrison Ford, maar dan in een IMAX theater. Gisteren en vandaag trouwens ook weer, een bezoek gebracht aan Queen Elisabeth Market. Dit is een grote, voor een groot deel overdekte markt met vitrineverkoop en stentjesverkoop van alles wat maar eetbaar is, rauw of bereid. En kleding, souvenirs, cd's, platen, boeken, mooie ouwe zooi en lelijke ouwe zooi, wijn en likeur en proeverij daarvan, enzovoort, enzovoort en dan alles 10 keer.
Leuk man!
Vanavond mogen we er weer naar toe en dat verheugd ons zeer, want straks gaat ie open met vooral eten.

Net terug in de kamer vanaf de markt.
Deze woensdagavond helaas niet open......chips!!!

Daar doen we het dan maar mee......chips.