Na een korte stop in Melbourne nu in Geelong - Reisverslag uit Geelong, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu Na een korte stop in Melbourne nu in Geelong - Reisverslag uit Geelong, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu

Na een korte stop in Melbourne nu in Geelong

Door: Sacha

Blijf op de hoogte en volg Sacha en Lisanne

13 December 2015 | Australië, Geelong

Na een redelijk comfortabele treinreis van Sydney naar Melbourne, waar we twee dagen een beetje sfeer hebben gesnoven, zijn we nu in Geelong aangekomen. Hier gaan we morgen een auto huren en een paar dagen op "The Great Ocean road" rijden. Er schijnen daar heel veel mooie plekjes te zijn. We gaan daarna weer terug naar Melbourne om die tocht door de Bush te maken. We blijven onze laatste week in de buurt van Melbourne, omdat we hiervandaan weer naar huis gaan vliegen op 6 januari.
IEDEREEN TROUWENS ALVAST EEN HEERLIJKE KERST EN EEN HEEL MOOI NIEUW JAAR TOEGEWENST.
Zo, dan kan ik dat niet meer vergeten.
Vanuit Sydney zijn we een dag in de Blue Mountains geweest. Zo vreselijk mooi, dat ik vergeten ben met deze I-pad ook foto's te maken. Alleen een foto van een moment vlak voor het einde van de wandeling van zo'n 5 uur. We kwamen we op het pad een soortgenoot van Bas zijn huisdier tegen. Het beestje (60 cm) bleek net zo nieuwsgierig als wij en bleef prachtig poseren, zodat ik ook met de i-pad nog een fotootje kon maken.
Onze laatste dag in Sydney liep ik de deur van ons hotel in de Rocks uit en bijna tegen Indiana Jones aan. Harrison was hier gekomen voor de opening van de nieuwe StarWars film en ging een truukje doen bij de Sydney Opera house, maar voor mij blijft ie toch vooral Indiana Jones. In Sydney was het nog heel heet, maar hier in Victoria was het toen we aankwamen best koud. Met 18 en 19 graden de eerste twee dagen voor een lange broek en trui sinds 27 oktober. Vanaf vandaag wordt het gelukkig weer 27 graden of meer.
Lies en ik gaan zo lekker zwemmen in zee. Hier hoeven we volgens de locals niet bang te zijn voor gevaarlijke haaien of kwallen.

Tot de volgende keer maar weer.