Morgen naar de Rocks - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu Morgen naar de Rocks - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu

Morgen naar de Rocks

Door: Sacha

Blijf op de hoogte en volg Sacha en Lisanne

06 December 2015 | Australië, Sydney

We zijn al een paar dagen in Sydney en hebben heerlijk weer.
Het duurt wel ruim een uur voordat we met de bus en de trein in het centrum zijn, maar het B&B is geweldig. Natuurlijk zijn we wezen shoppen, in de parken geweest en gisteren voor het eerst naar het strand. Bondi beach is het meest bekende en ook waarschijnlijk het drukste strand in de buurt. Vanaf dit strand kun je een wandeling maken van een uur langs de kust naar andere stranden en baaien. Natuurlijk hebben wij dat ook gedaan en dat was wel een hoogtepuntje hoor. Een ander hoogtepunt was vanmiddag aan de kade vlak bij de Rocks, het stukje gegrilde Barramundi met een heerlijk glaasje wit. Zo'n lekker visje heb ik eigenlijk misschien nog nooit gegeten. De bedoeling was eigenlijk om met de pont naar Manly te reizen, maar ongeveer heel Australië stond daarvoor in de rij. Dat visje maakte die teleurstelling meer dan goed en we gaan het morgen gewoon nog een keer proberen. We hebben nog drie dagen in de Rocks tegoed en dan vervolgen we ons avontuur met een treinreis naar Melbourne. Daar ga ik weer een auto huren om in een week tijd de "Great ocean road" te gaan verkennen. Als het nog doorgaat gaan we daarna weer terug naar Melbourne om met iemand die we in de eerste week hebben ontmoet een tocht door de Bush te maken.

• 06 December 2015 - 10:03

Karin:

Wat is het heerlijk om jullie te volgen en geweldig om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Geweldig!! Héél véél plezier nog, we kijken alweer uit naar jullie volgende verhaaltje. Liefs van ons

• 06 December 2015 - 20:41

Marjon:

Helemaal met Karin eens en .... ook een beetje jaloers hoor. Heel veel plezier, liefs, Marjon