En toen....Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu En toen....Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu

En toen....Brisbane

Door: Sacha

Blijf op de hoogte en volg Sacha en Lisanne

12 November 2015 | Australië, Brisbane

Aan het begin van de derde week van ons avontuur zijn we in Brisbane aangekomen. Voor 8.00 uur op en wachten op de vlucht, die pas om 20.00 uur vertrekt. Dat was wel een behoorlijk beetje minder, maar nu we een beetje gesetteld zijn begint ons derde avontuur. Brisbane is weer totaal anders dan de andere twee steden. Vandaag even flink gewandeld (natuurlijk ook weer een heel stuk de verkeerde kant op) en een idee gekregen van hoe deze stad in elkaar zit. Vanavond heerlijk, op het terras en tussen de palmbomen, een zelf gemaakte salade met gegrilde kip gegeten. Tijdens het natafelen in de schemer en met het restje heerlijke rode wijn, kwamen net als thuis vaak vleermuizen overvliegen. Alleen hebben de vleermuizen hier meer het formaat van onze huiskatten. Morgen gaan we een boottocht maken over de Brisbane river en afhankelijk van het weer, de dag daarna na de "goldcoast"