Knippen en shoppen - Reisverslag uit Perth, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu Knippen en shoppen - Reisverslag uit Perth, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu

Knippen en shoppen

Door: Sacha

Blijf op de hoogte en volg Sacha en Lisanne

30 Oktober 2015 | Australië, Perth

Vandaag heeft Lisanne haar pony bij laten knippen en de rest van de dag geshopt.
We waren na een zoektocht naar supermarktjes voor een wat goedkopere maaltijd vrij vroeg thuis. We zijn na de boterhammetjes een beetje gaan plannen voor de komende weken.
Ook zijn we de weersvoorspelling maar eens gaan bekijken
Dat hadden we natuurlijk niet moeten doen want er werd regen voorspeld. Nou, die is gekomen en de kans erop blijft de komende dagen.
Het is wel jammer, want in het hostel zelf voelen we ons niet helemaal thuis. Eenmaal buiten gaat het steeds veel beter. De mensen op straat zijn veel vriendelijker.

Nog even wat drinken en dan in bed nog even lezen.

• 21 November 2015 - 14:40

Iris Vermeer:

Hi liefies ben even alles aan het bijlezen. Wat ontzettend gaaf denk aan jullie !! Dikke kus iris