Hillarys Boat Harbour - Reisverslag uit Perth, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu Hillarys Boat Harbour - Reisverslag uit Perth, Australië van Sacha en Lisanne Vermeer - WaarBenJij.nu

Hillarys Boat Harbour

Door: Sacha

Blijf op de hoogte en volg Sacha en Lisanne

29 Oktober 2015 | Australië, Perth

Vandaag zijn we naar Hillarys Boat Harbour geweest.
Eerst een heel simpel ontbijt en toen op zoek naar een manier om in Aqwa te komen. Aqwa is een aquarium met veel soorten die hier rond de kusten voorkomen. Eerst de bus, dan de metro en dan weer een bus. Effe een reisje, maar dan heb je ook wat. En wat zijn die lui hier behulpzaam zeg. Iedereen staat meteen voor je klaar als je het even niet meer weet. Een mevrouw op de voorste stoel schreef alles voor ons op een kaartje wat de chauffeur dicteerde. Na het schitterende aquarium, waar we ook haaitjes en zeesterren hebben geaaid zijn we de rest van Hillarys Boat Harbour gaan bekijken. Heerlijk weer op het terras en dit keer twee biertjes. Aan de haven fish and chips en gamba's en pas tegen donker weer naar huis. No worries (so far). Tot we op de weg naar huis een heel klein beetje de weg zijn kwijtgeraakt. Nu nog even lezen en dan de oogjes dicht.

• 29 Oktober 2015 - 17:19

OmaM:

Leuk om te lezen!

• 30 Oktober 2015 - 10:10

Karin:

Klinkt goed ! Fish, chips en gamba's......! mmmmmm!

• 02 November 2015 - 08:39

Hans Vermeer:

give him from cotton , groeten: je vader en opa